Synchronizace 2 databazi

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Únor 11 10:07:22 CET 2002

On Thu, Feb 07, 2002 at 07:06:16AM +0100, Libor Mitrenga wrote:
> A ty databáze budou obě na vnitřní síti? Nebo sy budou synchronizovat přes
> Internet? Nebo dokonce přes dialup?

planujem nieco podobne pre PostgreSQL, pricom hlavna DB by mala byt v
intranete a nejaka mala samostatna cast bude pristupna cez dialup ...
(aplikacia je v PHP)

ta mensia by bola takisto na samostatnom stroji a dajme tomu kazdych x
hodin by sa to synchronizovalo

ako to riesit?

> Podle toho bych se rozhodoval o metodách pro synchronizaci. Navic to bude
> synchronizace 1 : 1?

v mojom pripade ta mensia db by zahrnala iba "svoje" data, pricom mozno
sa uvazuje aj o viacerych takychto dialup pristupoch k tej istej DB

co poradite?

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE