vhodna OS databaze pro bin. soubory

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pondělí Únor 11 11:55:43 CET 2002

Dobry den,
snad nevyvolam velkou flame, budu opatrny ...

Pro projekt intranetoveho reseni potrebuji databazi, do ktere bych vkladal
krome klasickych dat i binarni soubory (soubory z wordu, excelu a podobne
veci). Pozadavkem je preference OS databaze, takze nemohu hned uplatnit svou
oblibenou DB2 :o)

Nejsem si jisty, jak je tahle vec zvladnuta treba v Postgresu (vim ze to
jde, ale jde mi o to, zda to databazi nespomali), proto bych si chtel udelat
takovy mensi pruzkum toho, jak to ktera databaze zvlada ...

Muzete mi, prosim, poskytnout nejake prakticke zkusenosti? Jak je na tom v
tomto kriteriu rekneme Postgres, Firebird, mozna (neOS) linux verze
WinBASE602? Dalsi namety?

Dekuji

--
Jiri Chaloupka