vhodna OS databaze pro bin. soubory

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pondělí Únor 11 12:33:08 CET 2002

> 	Ja osobne bych se nebal toho Postgresu, mate dve moznosti - bud
> 	binarni
> data escapovat (napr. BASE64) a vkladat do polozky TEXT (max. velikost

To je zajimava alternativa, ktera mne v prvni chvili nenapadla. Nicmene je
tu moznost, ze v budoucnu bude chtit ta data cist neci jineho prim, tak bych
se radeji pridrzel originalniho formatu

> ukladat do databaze pouze nejake ID a soubory ukladat ve vlastni rezii
> do adresare (nejlepe stromu ala Squid:-)) - pozor vsak na mnozstvi
> souboru v jednom adresari - pak i ten open muze byt hoooodne dlouhy...

Zde muze byt problem s pravy k danemu adrsari. Tento problem je podle mych
znalosti na linuxu vyresen nedostatecne
(jak vyresi, aby se k souboru xxx dostala skupina uzivatelu aaa  a ddd s
pravy k zapisu, skupina bbb a ccc jen ke cteni ...)

Chaloupka

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com