mysql a order by na enum a varchar

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Pondělí Únor 11 12:55:55 CET 2002

On Mon, 11 Feb 2002, David Tok wrote:

> :
> :create table pokusorder (stav enum('A','N','P'), nazev varchar(40));
> :insert into pokusorder values ('A', "b");
> :insert into pokusorder values ('A', "a");
> :select stav, nazev from pokusorder order by stav, nazev;
> :
> :mi v mem mysql 3.23.36  vrati:
> :+------+-------+
> :| stav | nazev |
> :+------+-------+
> :
> [...]

U me ne a nebylo ani nekolik verzi pred a ani v 3.23.46. Tento problem
jsem reportoval, ale bylo mi sdeleno, ze autorum to nedela, a ze mam asi
problem s gcc. Predpokladam, ze tazatel ma mysql kompilovanou.
Protoze to bylo zrovna v ere boju 'Redhat a gcc' nechal jsem to tak, a ted
cekam, kde se problem opravi sam.

----