mysql a index

sci scipraha na applet.cz
Čtvrtek Únor 21 08:19:14 CET 2002

Ted to nemam pred sebou, ale byla to hlaska, ze nemuze vytvorit index
kvuli dupicite.

> Jakou chybu? Nevytvarite nahodou unique index.

> S kodovanim (znakovou sadou) by to souviset mohlo. Jakou pouzivate?

Sam jsem tam nic nenastavoval, nekompiloval, je to instalovano z rpm jen
jsem to spustil. Na urovni systemu mam ISO8859-2, nevim, jestli se musi
nejak domluvit i mysql. Zda se mi, ze cestina chodi, taham to z db do
ruznych webu. Ale napr.jsem si nevsimnul, jestli to spravne radi ci
jestli to nedela jiny problem.

Michal Vojan