oracle8.1 NT->8.0.5 linux

sci scipraha na applet.cz
Středa Únor 27 15:10:25 CET 2002

Tichy Jiri wrote:

> Je otazkou co myslis exportem. Pokud budes exportovat i package, pak muzes mit problem s implementaci dynamickych kurzoru, ktere jsou implementovany v obou dvouch verzi, ale v 8.1.7 je rozsireni, tzv. nechodi vse z 8.1.x pod 8.0.x.

To uz je na moje zacatecnicke schopnosti trochu vic, ale rekl bych, ze
byly pri exportu ponechany defaultni parametry. Bohuzel jsem ten
exportovany file dostal bez nejakych dalsich informaci, pouze tam byl
vedle jeden file (vypadal jako log z vytvareni zdrojove db), a v nem byl
uveden charset WE8ISO8859P1. Tak jsem to zkusil zadat pri vytvareni u
me. Pri pokusu o import jsem dostal hlasku 'Could not convert to
environment national character set's handle'.
Nevim jestli muzu verit tomu kodovani zdrojove db, da se to nejak
zjistit z toho exportovaneho souboru? No uvidime, zitra se opet dostanu
ke zdroji, tak se snad pohnu dal.