PostgreSQL, uzivatelske promenne na serveru

David Zabensky zabensky na ica.cz
Pondělí Leden 14 07:03:45 CET 2002

Moc vsem diky za rady...

Jiri Chaloupka wrote:

> No ja pouzivam zvlastni tabulku. Je to sice (trochu) pomalejsi ale zase lze
> zpetne dohledat historie.
>
> mam tabulku:
>
> create table sessions(
> id serial,
> user_id int4,          #fk tabulky users
> sid text,              #session id, md5 ip adresy, casu atd.
> access int2,           # pokud je 1 ma pristup do uz sekce
> .....)

Jiste tohle jde. Ja jsem mel ale potrebu delat historii zmen a pritom jsem ale neznal
hodnotu 'id' ci 'user_id' - typicky mate before insert or update trigger a v nem nemate
k temto hodnotam pristup (hodnota user_id a id session neni sloupcem v menene tabulce).
S tou temporary tabulkou se mi to moc libi, z triggeru zavolam PLPGSQL funkci a ta mi vrati
vzdy id uzivatele dane session. Vse probiha automaticky na urovni databaze, absolutne
nezavisle na strane klienta. Pokud to bude pomale, prepisi to na tu funkci v C. Nicmene
aplikacni casti a vetsiny PLPGSQL skriptu (a triggeru) se to vubec nedotkne...

Preji pekny den, David