Co to znamena: read_pg_options: verbose=2,query=2,syslog=1

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pondělí Leden 21 15:06:49 CET 2002

Dobry den,
vcera vecer jsem restartoval postmastera a v logu /var/log/messages se mi
zacli objevovat nasledujici hlasky:
Jan 21 14:43:38 ns postgres[15072]: read_pg_options: verbose=2,query=2,syslog=1
Jan 21 14:44:08 ns postgres[15075]: read_pg_options: verbose=2,query=2,syslog=1
Jan 21 14:44:38 ns postgres[15077]: read_pg_options: verbose=2,query=2,syslog=1
Jan 21 14:45:08 ns postgres[15079]: read_pg_options: verbose=2,query=2,syslog=1

Pricemz v konfiguraci jsem nic nemenil, pouze jsem jednu databazi
kompletne zrusil (destroydb) a nasledne ji kompletne obnovil ze zalohy.
Pak jsem restartoval postgresql a od te doby to "dela".

Mohl by me prosim nekdo popostrcit...
1)...proc to zaclo logovat, kdyz to do te doby temer nic nelogovalo (v
podstate jedine co to logovalo byly restarty postmastra)
2)...co muze znamenat ta hlaska? Hledal jsem na netu (google) a nasel jsem
nasledujici:
Postgres uses the following signals for communication between the
postmaster and backends:
Table 65-1. Postgres Signals
Signal  postmaster Action   Server Action
SIGHUP  kill(*,sighup)      read_pg_options
, ale nechapu, co z toho vypliva, co to ma za pricinu a co to ma za
nasledky, resp. co to muze mit za nasledky...

Verze:
postgresql-7.0.3-8
kernel: 2.4.3-12

a do databaze pristupuji z webove aplikace bezici na localhostu
na Apachovi naprogramovanou v Perlu vyuzivajici modul Pg.

	Predem dik za kazdy namet, s pozdravem
		Tomas Valousek

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..