Mysql odesel - co to znamena?

Pavel Kolesnikov pavel na templation.net
Středa Leden 23 16:59:19 CET 2002

Zdeněk Böhm <zdenek.bohm na gammarus.cz> wrote:

> mam mozna primitivni dotaz, ale v jedne php, nad MySQL bezici, aplikaci se
> mi obcas vyskytne chyba cislo 2006 s timto popisem chyby: "MySQL server has
> gone away". V mysqld_errors chyba s timto cislem neni vubec popsana a vubec
> se to tvari zvlastne, protoze, kdyz se vyskytne a dam reload stranky, tak uz
> to bezi korektne.

Tuto hlasku vypisuje napr. radkovy klient mysql v pripade, ze behem
sezeni spadne MySQL server. V PHP jsem ji zatim nepotkal, nicmene
po zadani dotazu "php mysql server has gone away" do Googlu jsem
pomerne rychle prisel na nasledujici URL:

http://www.phpbuilder.com/forum/read.php3?num=1&id=103094&thread=103083

Nicmene formulace "you can also get these errors if you send a query
to the server that is incorrect or too large" mne primela k letmemu
prohladani dokumentace na www.mysql.com.

A vskutku - na adrese

http://www.mysql.com/doc/G/o/Gone_away.html

je k precteni snad dostatecne vycerpavajici popis Vaseho problemu.

BTW osobne jiz delsi dobu pri reseni problemu uspesne pouzivam
Google, manualy a konference v uvedenem poradi. Velmi to setri cas
(nejen muj :) - vrele doporucuji.

Zdravi

Pavel Kolesnikov
--