Problem se vzdalenym pristupem na PgSQL

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Leden 24 10:22:02 CET 2002

On Wed, Jan 23, 2002 at 07:30:40PM +0100, whogo wrote:
> Dd,
>
> mam problem se vzdalenym pristupem na PgSQL.
>
> Lokalne to bezi i kdyz trosku podivne - lokalne kdyz se pripojuji
> z PHP scriptu, tak musim zadat:
>
> pg_connect(dbname=" . $sql_name . " user=" . $sql_user . "
> password=" . $password);
>
> kdyz tam vepisu i polozky host=localhost port=5432
>
> tak to nebezi...uz toto je mi trosku divne - to by prece melo byt
> jedno ne ?

 Neni, pokud pouzijete host="neco" tak se pouziva TCP/IP. Pokud
 nedefinujete host tak se predpoklada, ze klient i server jsou na
 jednom stroji a pouzije se UNIX socket.

 Pro pouzivani TCP/IP je nutne mit server spusten s volbou -i.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz