takovy divny dotaz (vnoreny select) in Mysql

Quip quip na mbox.dkm.cz
Pátek Leden 25 19:12:29 CET 2002

MySQL ma vice odlisnosti, takze je lepsi studovat primo literaturu venovanou
MySQL a ne obecne SQL.   V MySQL zkratka vnorene dotazy nefunguji...

Quip

"Jan Geralt Soc" <xsoc na fi.muni.cz> píse v diskusním príspevku
news:3C4F21D9.20300 na fi.muni.cz...