Access -vstupni hohnota

Tomas Glabasna tomas.glabasna na seznam.cz
Úterý Červenec 9 18:32:24 CEST 2002

To zas tak nepude :-(
Ten Access jako vstupní hodnotu pole nechce vzit zadnej SQL dotaz (a taky
kdyz na to mrknu pres tvurce vyrazu tak mi to k dispozici nenabidne ani
tabulky)
No tak se to pokusim udelat nejak pres formular - Doufam ze tem uz to nejak
pujde...

"Kotala Zdeněk" <Zdenek.Kotala na Mius.cz> píše v diskusním příspěvku