pripojeni MS SQL z linuxu

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Čtvrtek Červenec 11 12:07:50 CEST 2002

On Thu, 11 Jul 2002 08:21:56 +0000 (UTC), Korinek, Jan <Jan.Korinek na hp.com> wrote:
> Mohu potvrdit funkčnost. Já se takto připojoval z PHP na Linuxu na MS SQL server 7.0. V zásadě bez problémů a několikanásobně vyšší výkon proti ODBC. Navíc více možností z hlediska využití služeb serveru.
> Přes ODBC jsem třeba nebyl schopen zavolat SQL proceduru.

Je tam (v MS SQL) nejaka zaludnost, ktera by zpusobovala, ze kdyz pri
logovani klient posle heslo jako clear text, tak ze se pak ten MS SQL
server chova k tomu klientovi jinak nez kdyz nalogovani probehne
challenge - response zpusobem?

Mam ted problem, ze na nekterych Windows (2k, NT) mi spojeni na MS SQL
server funguje a na jinych (ME) je mozne se k tomu samemu serveru
pripojit, ale pokus o select z uzivatelske tabulky rika SELECT
permission denied on object (chyba tusim 219). Prisel jsem na to tak,
ze jsem puvodne pouzil FreeTDS, ze ktereho ty selecty padaly (byt
connect projde), a ted uz jsem se posunul do stavu, kdy mi selecty
padaji i na Windows.

Diky,

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...