Max connect

Pondělí Červenec 22 15:11:25 CEST 2002

Milan Moravcik wrote:
> Chcel by som sa spytat ci niekto nevie aky je strop max poctu sucasnych
> poziadaviek na postgres server a mysql server.

	Zadny - zalezi na konfiguraci. Obecne zhruba 64000 konexi pres TCP/IP...:-)

> Pravdaze uvazujeme ze v zeleze niesu obmedzenie.

	Jste si jist?

> Niekde som totiz cital ze posgres zvlada 120 sucasnych poziadaviek a mysql
> okolo 40 az 50.

	Pokud mi nedate relevantnejsi udaje, zhruba jako Vy jste cetl, tak ja
rikam, ze je to ptakovina jak Brno...

PS: Pojem 'zvlada' pripojeni je velice vagni. Zvlada pripojeni kolik je
treba, na rozumnou praci je treba znat datovy model a zpusob, jakym se
pracuje s daty...