MySQL spatne doplnuje automaticke cislo

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Pátek Červen 7 00:20:21 CEST 2002

On Thu, 6 Jun 2002, Adam Mika wrote:

> Zdravim,
>
> uz jsem se zkousel ptat v konferenci my_sql na pandora.cz, ale bylo to bez
> reakce, tak zkousim tady.
>
> Pouzivam MySQL 3.23.46 na Windows a pred par dny se objevil problem. Kdyz
> vlozim do tabulky zaznam, tak se id toho zaznamu (mam definovat primarni
> klic s automaticky doplnovanou hodnotou) nastavi na nejvyssi mozne cislo --
> 2147483647. Jakmile chci vlozit dalsi zaznam, tak mi to rekne, ze zaznam s
> takovymto id uz existuje. Dokazete nekdo poradit, kde je chyba?

Pak tam takovou hodnotu nekde mate, pokud je to tabulka myisam, tak ma
tuto hodnotu jeste dostupnou 'mysqlshow db table -i' sloupec
Auto_increment.

> Jen jeste podotknu, ze mi to dela jen jedna tabulka v databazi a smazat
> tabulku a opet ji pomoci sql vytvorit a importovat data nepomuze.

Pri explicitnim zadavani auto_increment hodnoty se tato zapisuje, takze
jakmile tam prijde maximalni mozna, je na tuto nastavena trvale.

--
Ondrej Koala Vacha