zobrazeni a aktualizace tabulky PostgreSQL

Martin Sittek martin.sittek na infoprojekt.cz
Pondělí Červen 10 16:37:20 CEST 2002

On Mon, Jun 10, 2002 at 02:47:30PM +0200, Kotala Zdeněk wrote:

> Co se tyce ostatnich tabulek, tak ja osobne pouzivam system kdy celkovy
> prehled je
> read only a refresuje se a v pripade zmeny se otevre detail te jedne
> konkretni vety.
> Ten seznam se vypisuje pomoci kursoru (viz napr. standardni komponenty v
> Delphi).

Asi jsem se špatně vyjádřil, přesně stejný systém jsem měl na mysli.
To znamená, že tabulka je běžne read only a chci ji refrešovat...

Jak docílím toho abych refrešoval stejný výsek tabulky? čili řečeno
lapidárě potřebuji nějaký select, který vybere z tisíce vět jedu
konkrétní + 20 vět nad ní a 20 vět pod ní v nějakém konkrétním
setřídění (které je rozdílné od fyzického uložení vět). Tetnto
select bych pak použil pro to refrešoání.

Bohužel Delphi vůbec nezám ani k němu nemám nikde přístup.

--
Martin Sittek