MySQL na Windows 2000

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Červen 20 13:08:04 CEST 2002

On Thu, Jun 20, 2002 at 11:30:29AM +0200, Jakub Rovný wrote:

> Zkousel jsem tedy jeste nasledujici kombinace:
>
> Vse je testovano na jednom totoznem pocitaci (zadny sitovy pristup) s
> WINDOWS 2000 server, na kterem bezi IIS5.0 (s podporou ASP a PHP) a
> MySQL3.23.51 a MSSQL 2000.
>
> Dotaz:  SELECT * FROM test (opakovany v cyklu 500x)

 tento dotaz vypovida kulove o SQL serveru a vice je to o tom
 jak rychle dostat data z disku nekam jinam. Zkuste radeji dotazy s
 nejakou slozitejsi podminkou WHERE na nejake vetsi tabulce -- pak
 to bude hovorit neco o tom jak dany server umi pouzivat indexy a
 optimalizovat dotazy, poroznavat, pretypovavat apod.

> ASP + MySQL nativni ovladac = 3min37s
> ASP + MySQL ODBC = 13min23s
> ASP + MSSQL ADO = 3s
> ASP + MSSQL ODBC  = 3s
> PHP + MySQL mysql_connect = 14min53s
> PHP + MySQL odbc_connect  = 14min10s
> PHP + MSSQL odbc_connect  =  3s
>
> Z vysledku je zrejme, ze vykonani dotazu na MSSQL serveru je velmi rychly

 Mozna proste MSSQL ste disk zpusobem jakym to umi jen M$.

> Nebo je MySQL pomalejsi pokud bezi na Windows platforme oproti LINUXu.

 To muzete snadno zjistit.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz