MySQL na Windows 2000

Čtvrtek Červen 20 13:40:47 CEST 2002

Tom Z. Meinlschmidt wrote:
> mrknete semka:
>
> http://www.mysql.com/information/benchmarks.html

	Hezke, mozna jsem blbej, ale jaxi jsem nenalezl na tom URL to hlavni a
sice obsah funkce/skriptu/programu "run-all-tests".

	Prvni co bych k tomu rekl je, proc to neni delano aspon 2D s tim, ze
druha osa bude pocet konkurentnich klientu, pak by grafy vypadaly zcela
jinak, ale co bych cekal od webu vychvalujicicho vlastni produkt, ze?

	Mimochodem z trochu jineho soudku, ale vezmu-li porovnani MySQL a Oracle,
ackoli je to zmineno, ze na Oracle se leze pres ODBC, tak uz neni receno
jak se leze na MySQL. A pokud ne pres ODBC, ale pres C-API (ci jinak),
tak to samozrejme nema zadny smysl a cely jeden performance test muzeme
skrtnout jako naprosto o nicem nevypovidajici... a pokud jsou podobne
delany i ostatni, tak potes koste...:-(