MySQL na Windows 2000

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Červen 21 14:08:25 CEST 2002

On Fri, Jun 21, 2002 at 01:37:12PM +0200, Honza Pazdziora wrote:

> ??? Podivejte se na http://www.fi.muni.cz/~xklemsa/diplomka.pdf, kde

 Dik, podivam se.

> je popis reseni meho diplomanta. Je to jine reseni nez ktere je v MySQL
> 4.0.1, nicmene _samozrejme_ ze ta cache ma lifespan po dobu behu
> serveru a _samozrejme_ ze bere do uvahy ruzne parametry spojeni.

 Ono co jsou to "parametry spojeni" -- v pripade, ze SQL server
 podporuje napriklad schemata tak muze kazde spojeni pouzivat ruzna
 jmena pro totez apod.

 Me slo hlavne o veci typu dynamicke operatory, datove typy apod.
 ktere se mohou v dotazech objevovat (ne MySQL) a pak je treba
 pri pripadnych zmenach koukat i na cache neni-li tam result
 vytvoreny necim co jiz neexistuje. Podobne i dva ruzne dotazy mohou
 davat stejny vysledek nebo cast resultu ruznych dotazu muze byt
 stejny. Pak to znamena, ze ta sama data jsou v pameti vicekrat?
 (V pripade, ze se cachuji jen "raw" data v podobe stranek tak je to
 mozna efektivnejsi - i kdyz asi vyrazne pomalejsi:-)

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz