MySQL na Windows 2000

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Červen 21 14:31:12 CEST 2002

On Fri, Jun 21, 2002 at 02:15:30PM +0200, Honza Pazdziora wrote:

> Co je to dynamicky operator?

 Asi jsem to nenazval nejstasneji, proste CREATE/DROP OPERATOR, to co
 v jednom dotazu je "+" uz v dalsim muze znamenat neco jineho. Ale to
 neni dulezite. Asi by to slo resit podobne jako asi resi ta cache
 MySQL zmeny struktury DB (ALTER TABLE). Jen by toho bylo vice.

> Typicky ano, i kdyz treba v literature odkazovane v te diplomce
> najdete i reseni problemu podvysledku.

> Je treba rozlisit, zda tim myslite stranky disku, nebo stranky

 Myslel jsem stranky disku (tedy z pohledu toho SQL ne OS).

> vysledku, tedy jak je organizovan ten vysledek. I tohle je v te
> diplomce diskutovano.

 Urcite se podivam :-)

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/