MySQL select :)

Broňa Mocek brn na post.cz
Středa Červen 26 21:59:46 CEST 2002

"Zdenek Prchal" <prchal na vtdata.cz> píše v diskusním příspěvku
news:001101c21c23$403392b0$625c2fc3 na vm.vtdata.cz...

> No samozrejme, to totiz souvisi s reprezentaci cisel, udaj, ktery vidite
> na obrazovce neni presny, ale zaokrouhleny, pokud byste si ho ulozil do
> promenne, mel byste vetsi sanci, ze vam to bude fungovat ...
ted asi trosku nerozumim, ja hledam minimalni (maximalni) hodnotu, opravdu
tam jde o nejaky vypocet? hodnoty jsem do databaze nasazel rucne nebo
skriptem a pokud mam hodnoty typu float(6,3), tak jaka je tam nepresnost?
kdyz si dam select * tak tam ten udaj i vizualne najdu tak, jak ho i
hledam...

BRN