MySQL select :)

Broňa Mocek brn na post.cz
Čtvrtek Červen 27 15:35:25 CEST 2002

"Novák Jiří" <novak.jiri na sopos.cz> píše v diskusním příspěvku
news:200206270529.g5R5TvwI027216 na anor.ics.muni.cz...
> Programator se nikdy! nepokousi porovnavat dve cisla s PLOVOUCI RADOVOU
> CARKOU, protoze dve stejna cisla NEMUSI byt stejne representovana v
pameti.
> Lisi se pak nejakou setinkou na nejakem nevyznamnem miste, ale porovnani
> nesedi mozno pouzit tes abs(val1-val2)<0.0000001 atd.
dobre, beru na vedomi, aby jednou ze me taky neco takovyho bylo :)

> zvolte jiny datovy typ (pro penezni castky napr typ money ) nebo se
> porozhlidnete po SQL funkci ktera vysledek zaokrouhli (nebo zverstvo ->
> prevede na retezec a porovna)
pouzivam MySQL, takze datovemu typu MONEY by tedy mel odpovidat typ DECIMAL,
typ s pevnou desetinnou carkou, treba DECIMAL(5,2), kde 5 je pocet mist pred
a 2 pocet mist za carkou, po tomhle pretypovani se mi hledani hodnoty uz
dari - slava !! :)

diky za nakopnuti spravnym smerem :)
BRN