MySQL select :)

Broňa Mocek brn na post.cz
Pátek Červen 28 18:14:00 CEST 2002

"Michal Kubecek" <mike na oksoftware.cz> píše v diskusním příspěvku
news:20020628141108.A8295 na ns.nge.cz...

> Tohle neni zrovna idealni postup, vysledek silne zavisi na konkretnim
> nastaveni isolation level. On vam totiz muze mezi dvema selecty tu hodnotu
> nekdo zakerne smazat nebo zmenit. Osobne bych volil spis neco na zpusob
>
>   select first 1 datum from kurzy order by Slovensko asc
>
> (syntaxe pro MySQL bude mozna mirne odlisna).
>
>                                                             Michal Kubecek
jo, tomuhle rozumim, ale fakt je, ze si prece nenecham od nekoho menit
takovy data, jako jsou kurzy? tam budu moci pridavat pouze ja :) vsichni
ostatni pouze cist, ale diky za radu, taky jsem o tom uvazoval :)
BRN