postgresql && WIN1250

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Neděle Březen 3 16:21:07 CET 2002

DD ve spolek,

 mam tu takovou tvrdohlavou databazi :

- postgresql prelozenou tak, ze umi to_ascii z WIN1250, ale
ma urcite problemy s razeni podle ceskych zvyklosti.
Presneji receno mi ta potvoras radi Z^eleznou Rudu hned za
C^eskou Lipu, To je samozrejme blbost.

 Chtel bych se tedy zeptat, jak presne musi byt
prelozen/nainstalovan tento SQL server, aby to bylo bez
problemu ?

Je mi jasne, ze to muze byt pouze otazka locales, ale
nenasel jsem zpusob, jak pres pg_admina, ktery je jedinym
uzivatelskym interface k nasi databazi u providera, tuto
skutecnost zjistit :(

 Bohuzel nemohu s nastavenim experimentovat, neb server
neni muj, ale providera :( Jedine, co mohu, je dat jim
presne instrukce, jak to nainstalovat ...

		diky
						z.p.