RE: Přechod z MySQL na Oracle

POLÁČEK Petr petr.polacek na hus.br.ds.mfcr.cz
Pátek Březen 8 11:07:42 CET 2002

Předchozí jsem již vyřešil, narazil jsem však na něco jiného. Ve scriptech
používám něco takového:

$v1=odbc_exec(id_spojeni,"select neco from ...");
$v2=odbc_exec(id_spojeni,"select neco_jineho from ...");

Problém je v tom, že identifikátor výsledku $v1 je po vyvolání následujícího
odbc_exec ztracen nebo přesněji ukazuje na stejné výsledky jako $v2. Když
tedy chci v dalších částech scriptu pracovat s výsledky prvního selectu, mám
smůlu.
Přitom když jsem používal nativní funkce mysql, nebyl s tím problém a

Pravděpodobně půjde o chybu v PHP

Petr Polacek