Re: nabídka zaměstnání

Petr Widenka pw na ehouse.cz
Pondělí Březen 11 08:27:21 CET 2002

Dobry den,

Chtel jsem se zeptat, zda nemate zajem o externi spolupraci.
V soucasne dobe bydlim v Ostrave, ale za perspektivnim zamestnanim
jsem rozhodnut se i stehovat.

Mam zkusenosti s vedenim vyvojarskeho kolektivu a s koordinaci prace
externistu na projektech webovych aplikaci.
Mam siroky prehled o moznostech technologii pouzivanych pro
webove aplikace. Mam radu kontaktu v OV i po republice mezi ISP.

Problematice programovani a analyzy se venuji jiz 14 let.
Mam za sebou funkcni projekty - eshopy, zprostredkovatelske systemy,
publikacni systemy.
Pracuji pod Win i Linux, v PHP, SQL, HTML, JavaScript,
(C/C++, Java,ASP, VB, Cobol,  Pascal),
MySQL, Apache (IIS, MS SQL), HomeSite, Dreamweaver, Quanta, vi,...

Pracoval jsem analyticky i programatorsky (a nakonec i obchodne)
na:

e-shopech:
www.elcomshop.cz (predevsim programovani a analyza, spoluprace s firmou
Pegasart)
www.vibrationshop.com (kompletni navrh databaze, programovani a analyza)

na systemu nabidek a poptavek:
www.zprostredkovani.cz (kompletni navrh databaze, programovani a analyza)

na publikacnim systemu:
www.ostravskenoviny.cz (predevsim programovani a analyza, spoluprace s
firmou Pegasart)

Soucasti techto webu je i bannerovy rotator s moznosti zadavani placene
reklamy.

Nyni dokoncuji redakcni system ... http://adash.vibrationshop.com
(kopmletni navrh databaze, programovani a analyza)

Prostudoval jsem radu OpenSource projektu jako napr. PostNuke, TEP,
AddBanner apod....

Mam sice handicap v podobe pouze pasivni znalosti anglickeho
jazyka, ale rad bych to zmenil. Myslim, ze jsem schopen se velmi
brzy dostat na Vami pozadovanou uroven.

Pokud budete mit zajem, poslu Vam svuj profesni zivotopis.

S pozdravem

Petr Widenka
tel. 0603 48 50 80