RE: uložení a agregace údajů v PostgreSQL

Havel Zdeněk Zdenek.Havel na mius.cz
Pondělí Březen 18 12:48:15 CET 2002

Teď mi kolega řek že mu neni jasne na co se ptam. Potřebuji pomoct s návrhem
jak uvedenou problematiku řešit. Jak napsat co nejefektivnější trigger,
který co nejméně zatíží server.

                        S pranim krasneho dne
                                 Zdenek Havel

Zdenek Havel          tel: 0417/515211