Replikace v praxi

Jan Geralt Soc xsoc na fi.muni.cz
Středa Březen 20 13:09:56 CET 2002

muzu se zeptat, jak to tedy udelate??
po me ctel jeden zakaznik databazi skladu + nejake to planovani, atd... plus
objednavky pres internet, na serveru jejich providera. Na tom serveru chteli
aktualni stav skladu, jelikoz maji dost pomalou linku, asi 64kbits tak jsem to
chtel udelat prave tak, jak jsem popisoval. Samozrejme, ty objednavky by se
zapisovaly do jine databaze, nez te "replikovane". ale jinak by to slo ne?
            Honza