InnoDB u mysql (was: firebird vs. postgres)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Květen 31 09:26:24 CEST 2002

On Fri, May 31, 2002 at 09:10:07AM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Pak to ovsem je spise Adresarova sluzba nez relacni databaze => LDAP si
> v tomto pripade dovedu predstavit jako velmi dobry background. Pripadne
> BerkeleyDB a nebo stare dobre DBF a nejaky engine nad nim, proc do toho
> rva relacni datove modelovani a 'zivost' systemu?

 Rekl bych ze ty modelovaci schopnosti SQL a LDAPu jsou dost ruzne.
Ostane se nejsem jist jak moc idelani LDAP je v OpenSource dostupny.

> 	Toto jsem nepochopil - clovek co pouziva MySQL na Linuxu nebo clovek co
> pouziva PostgreSQL nekde?

 To mela byt ukazka toho jak velke DB lide v PostgreSQL maji a
 podporeni tveho argumentu :-)

> 	Na slozitosti se shodneme, ale co kdyz nemam zajem provest ON DELETE

 Tim melo byt receno, ze i za penize obcas clovek nedostane to
 idelani.

> 	Ja vim, prave proto o tom mluvim... a docela by mne zajimalo, jak
> obejit toto striktni omezeni v okamziku, kdyz modifikaci databaze nejsem
> schopen popsat jednim DML prikazem? Nebo jak vubec modifikaci databaze
> provest?

 Dat si zalezet na tom v jakem poradi veci na sobe zaviseji ?

> 	No vybavuji si urcitou debatu o RAW zarizenich...;-)

 To by bylo zajimave, ale obavam se ze to asi hned tak neuvidime.
 Chtel jsem jen rict, ze zde neni souvislost mezi pouzitim souboru a
 omezenim FS.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz