InnoDB u mysql (was: firebird vs. postgres)

David Janko djanko na infoware.cz
Pátek Květen 31 22:10:39 CEST 2002

no, dle meho nazoru 2 GB na tabulku vetsinou staci, ale obecne  mi to
pripada fuk ...
jestli fs nepodporuje vice nez 2 GB,  a ja to potrebuji, tak ho proste
zmenim, ne ?
to snad neni primarne "chyba" databazoveho systemu jako spise chyba (nebo
spatne urceni) fs ....
uznavam, ze neni spatne, kdyz to SQL server za me vyresi, ale davat mu to
chybu kdyz ne ... ?