psani funkce v pgsql

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Listopad 20 11:29:42 CET 2002

On Wed, Nov 20, 2002 at 11:10:35AM +0100, Jiri Chaloupka wrote:
> Takto samozrejme ano, ale to pak uz je jednodussi udelat select last_value
> from <<nejaka sekvence>>, cemuz jsem se chtem vyhnout a dotaz presunout na

 Ptal jste se na to jak udelat jmeno tabulky jako parametr v dotazu.
 Odpoved jste dostal :-)

> databazovou uroven nejakou obecnou funkci insert_id(<<jmeno tabulky>>) ve
> chvili, kdy unvitr transakce vkladam cast dat do jedne tabulky a  cast dat
> do dalsi s klicem na prvni tabulku

 Presne chapu o co jde (PostgreSQL ma pro to i podporu v podobe last oid),
 moc ale nechapu jak jste to chtel resit obecnou funkci. Pokud nekdo
 pouziva reseni kdy na misto volani SQL dotazu pouziva jen funkce na
 serveru tak si nejsem jist jak moc ty funkce mohou byt obecne. Ve
 vasem pripade urcite muzete usetrit pokud vse bude jeden dotaz a ta
 PL funkce si to vnitrne prebere a ulozi do vice tabulek (coz by jinak
 bylo vice SQL dotazu apod.).

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>