RE: Dotaz na abecední řazení v MySQL

POLÁČEK Petr petr.polacek na hus.br.ds.mfcr.cz
Pátek Listopad 22 12:57:36 CET 2002

Knihovny by snad měly být stejné. Server (MySQL) i klient (PHP+Apache) běží
na jednom a tom samém PC. Slouží to pro intranet.

Takhle se to seřadí bez c:\my.cnf:
Á A C Ch D E É Č G H Ď Í I Ě Ň O Ó P R U Ú Ů Ý Y Z Š Ť Ž Ř

A takhle s tím konfigurákem obsahujícím default-character-set=czech :
Á A C Č D Ď E É Ě G H Ch I Í Ň O Ó P R Ř Š Ť U Ú Ů Y Ý Z Ž

Nakonec jsem ale přišel na to, že když tam nastavím
default-character-set=latin2 , tak to řadí taky dobře a chybu to novypisuje.
Snad to již bude OK. Do databáze leze čeština v kódování ISO-8859-2

Petr Polacek