Instalace Ora 64-bit na Solaris 8

Milan Sorm sorm na pef.mendelu.cz
Čtvrtek Listopad 28 19:26:52 CET 2002

# Tohle je zvlastni chyba. Oracle 9.2.0.1 64bit pro Solaris by (na Solaris 8
# ne 7) mela bez problemu jet i jit nainstalovat (ja jsem zadny takovyto
# problem nemel ani jsem o nem neslysel).
#
# Zkusil bych asi co nejvic vycistit ruzna nastaveni, coz te Jave normalne
# pomaha (zrusit nastaveni locales - to by si mel udelat ten skript sam ale
# pro jistotu - zrusit nastaveni NLS_* promennych, promazat /tmp od starych
# pokusu, vycistit sdilenou pamet (ipcs/ipcrm), pozabijet ostatni javovske
# procesy atp.).

Tak to jsem presne zkusil, je to uplne ciste... Nic.

# Pokud nic z toho nepomuze, tak bych asi zkusil tu novejsi Javu. K tomu by
# melo stacit (na Solarisu jsem nezkousel) vyeditovat promennou JRE_LOCATION
# v souboru Disk1/install/oraparam.ini.

Tohle jeste budu zkouset.

# Pokud ani nova Java nepomuze, tak bych asi zkusil uplne odznovu nainstalovat
# Solaris (pokud teda mas uplne cisty stroj), nastavit vsechny doporucene
# konfigurace co jsou v navodu a (pokud ani toto nepomuze) zalozit TAR.

Ten stroj je ted dovezeny a cerstve nainstalovany. iTAR bych mel pokladat
asi jen k tomu, od ceho jsem koupil podporu. A tu mam koupenou pro Standard
verzi (a ta je asi jen 32-bit). Tuhle 64-bit mam na vyukove licenci a k te
neni podpora :(

# Snad neco pomuze.

No Mirko, mne uz nepomuze asi ani svedcena. Muj vedouci na mne tlaci, at to
nainstaluju a ja chudak tapu. Zkusim zmenu te Javy.

--milan