zacatecnicky dotaz na MySQL

Jiri Matejka matejka na runway.cz
Sobota Říjen 12 13:21:14 CEST 2002

takze metodou pokus-omyl jsem dosel k tomu, ze
LEFT OUTER JOIN a LEFT JOIN se vykonaji za stejne dlouhou dobu a stejne,
  takze hned polozim otazku - jaky je mezi nimi rozdil?

a s podminkami pro tabulky je to co mi funguje takhle:

SELECT ... FROM projekty
LEFT JOIN vyzkumnici
ON projekty.VyzkumnikId=vyzkumnici.Id && vyzkumnici.Sex='M'
WHERE projekty.Typ='C'

kdyz jsem && vyzkumnici.Sex='M' dal do WHERE, tak se to chovalo jako
klasicky JOIN, takze takhle mi to pripada, ze WHERE je pro levou
tabulku, a ON pro pravou tabulku

Jirka