Indexovani - teorie

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Středa Říjen 16 15:08:22 CEST 2002

On Wed, Oct 16, 2002 at 02:59:27PM +0200, Karel Zak wrote:

>  Hmm.. to by me celkem zajimaly ty okolnosti. Napada mne jen velmi
>  rozsahla velikost jednoho radku, jejiz nacitani a zpracovani by mohlo
>  byt casove narocnejsi nez prace se vice indexy a jejich merge.

Ano. Rozsahle radky treba, nebo tabulka ulozena na pomalejsim svazku
nez ten index, nebo index ze sto procent nacachovany v pameti zatimco
tabulka na disku ... v Oraclu je tohle parametrizovatelne na milion
zpusobu.

      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...