Sql dotaz

Mitrenga Libor libor.mitrenga na msi-zlin.cz
Čtvrtek Říjen 31 14:27:51 CET 2002

> Objekt muze byt zavisly jen na objektu s nizsim id(kvuli zacykleni).
Objekt
> muze byt zavisly na vice objektech a zaroven tyto objekty mohou byt take

Nerozumim tomu, jak muze byt zavisly na vice objektech, kdyz pises ze
primarni klic je ID. Takze muze vzniknout jen jeden zaznam s jednim ID.

> Jedna se mi sql dotaz, ktery pro dane id vypise vsechny objekty na kterych
> je zavisly.

Mam obavu, ze takovy sql dotaz nejde vytvorit, jedine na to udelat nejakou
ulozenou proceduru nebo si na to napsat vlastni funkci, ktera vysledek
pripravi pomoci nekolika dotazu.

--
Libor Mitrenga