last autoincrement po druhe

Pátek Září 6 12:44:36 CEST 2002

On Fri, Sep 06, 2002 at 12:35:30PM +0200, Novák Jiří wrote:

> minuli dotaz mne inspiroval k otazce jak je to se $SUBJ na jinych SQL
> napr Postgres,Oracle
> ale i M$ SQL Acces,....
>
> Co pouzivate aby byl projekt prenositelny ?

S pomoci triggeru a package jste schopen si napsat stejne chovani,
jake je v MySQL, i v Oraclu. Pak by to bylo kompatibilni i na urovni
SQL. Naopak do MySQL si muzete pomoci UDF dopsat podporu pro
sekvence.

Nicmene pokud chcete prenositelnost, tak asi budete muset rict,
v jakem prostredi tu databazi pouzivate. Protoze tu prenositelnost tam
dostanete typicky tak, ze se nebudete spolehat ani na sekvence ani na
autoincrement, ale pouzijete nejakou funkci/metodu na klientovi, ktera
ty rozdily mezi ruznymi servery bude mit osetrene a udela vzdy tu
spravnou posloupnost nativnich SQL prikazu.

      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...