Chyba v psql?

Středa Září 11 15:26:53 CEST 2002

	Zdravim,

	mam DB stroj, ktery ma defaultne vse v UNICODE. Dneska jsem si chtel
vypsat seznam tabulek apod. a vsude se to chova takto:

misto_old=# \z
             P?ístupová práva pro databázi "misto_old"
    Tabulka    |               Pstupov prva
--------------+-------------------------------------------
  misto        | {=,root=arwdRxt,fonet=arwdRxt,reader=rwd}
  misto_id_seq |
  misto_real   | {=,root=arwdRxt,fonet=arwdRxt,reader=a}
(3 ?ádek)

misto_old=# \dt
ERROR:  Invalid UNICODE character sequence found (0xe1686c)
misto_old=# \di
ERROR:  Invalid UNICODE character sequence found (0xe1686c)
misto_old=# \ds
ERROR:  Invalid UNICODE character sequence found (0xe1686c)
misto_old=# \l
           Seznam databází
     Jmno    | Vlastnk  |  Kdovn
------------+----------+---------
  misto      | root     | UNICODE
  misto_old  | root     | UNICODE
  phppgadmin | postgres | UNICODE
  template0  | postgres | UNICODE
  template1  | postgres | UNICODE
(5 ?ádek)

misto_old=# \d
ERROR:  Invalid UNICODE character sequence found (0xe1686c)
misto_old=#

	V podstate jediny zpusob, jak se dozvedet pravdu je tento zpusob:

misto_old=# \encoding LATIN-2
misto_old=# \d

	Jinak nemam sanci. Je pravdou, ze klient je skutecne LATIN-2 (zrejme
funguji i jina kodovani), ale proc nefunguje napr. '\d'?

	Navic jak ten default encoding prepnout z UNICODE do LATIN-2? Tusim, ze
se cte soubor .psqlrc, ale popis jeho formatu jsem nenasel...:-(