locking v databazi - vlasni reseni

Radek Kanovsky rk na dat.cz
Pátek Září 13 15:15:40 CEST 2002

On Fri, Sep 13, 2002 at 02:23:05PM +0200, Karel Zak wrote:

>  Asi jo kdyz to tak napsali (a ze zamky v teto DB celkem bojuji :-)
>
>  Kouknete se na http://www.sleepycat.com/, je tam k mani hotova DB
>  vrstava pouzitelna jako knihovna v libovolne aplikaci. Umi to i
>  transakce tak tise predpokladam, ze to ma i zamky na u rovni radku.
>  Tadle vrstva se pouziva i v nove MySQL.

Ja jenom doplnim, ze lock, cache a transaction manager jdou pouzit i
samostatne, takze pokud je jiz hotove nejake databazove reseni, kteremu
chybi zamykani, lze vyuzit ze sleepycat jenom to zamykani a napasovat ho
na jinou databazi. Zamykani by melo fungovat pres vic procesu/threadu
na jednom stroji a jako datovy typ, nad kterym to funguje je u_int32_t
locker, takze byste potreboval nejake jenoznacne mapovani z vasich klicu
na unsigned integer.

Dokumentace je dobra: http://www.sleepycat.com/docs/ref/lock/intro.html

Zdravi

Radek Kaňovský