dotaz na polozku typu timestamp v pgsql

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Sobota Září 14 00:01:39 CEST 2002

Zdravim,
potrebuji vytahnout z tabulky v pgsql (7.2) zaznamy vztahujici se k urcitemu
mesici.
V one tabulce je sloupec typu timestamp.

Zkousel jsem tedy po vzoru tahani dat k urcitemu dni psat
select * from table where date like '2002-09' ale to nefunguje (nejak jsem se
domnival, ze u tohoto datoveho typu mi bude rozumet.

V manualu jsem nalezl klauzuly
WHERE s.date > CURRENT_DATE - INTERVAL '4 weeks'
ale ta mi da aktualni datum minus 4 tydny.

Existuje jiny zpusob (=rychlejsi) nez dopocitavat zacatek a konec mesice a pak
davat
where date between '2002-09-01' and '2002-09-31'?

Dik Jirka