ORACLE a moznosti kryptovani dat

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Září 23 14:03:30 CEST 2002

Radek Skokan wrote:
> Myslel jsem to tak, ze si sam napises treba v Jave vlastni procedurku.
> Tam bys mohl pouzit algoritmus podle libosti. Jen nevim, jak hodne to
> bude zatezovat server.

A k cemu to je, pokud jako spravce muzu tu funkci vymenit tak, ze mi
nekam odlozi kopii dat, pripadne klice?
Tohle reseni je takova pseudo bezpecnost pro uspokojeni sefu.
Asi na urovni, jak nabizi ICZ/Decros ve svem ProtectIT. Uzivatel
se pne pychou o bezpecnosti, ale te malickosti, ze jako admin mu do
konfiguracnich souboru napisu ENCRYPTION=OFF a tim se veskere
sifrovani vyradi, aniz si toho normalni uzivatel vsimne.

	Majkl