Oracle Czech (Re: Zmena znakove sady pro session Oracle9?)

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Duben 1 13:20:09 CEST 2003

Jan Serak wrote:

> Oracle Czech se nepodili na vyvoji RDBMS. Vypada to divne, muzem s tim
> dokonce nesouhlasit, ale to je vse, co se proti tomu da delat.

Ale to je (IMHO) u techto vetsich firem u vsech. Ze v CR je jen
zastoupeni organizujici prendavani krabic a nic vic. Nenepada me
z vetsich firem snad zadna, kde by to tak nejak nebylo.

> Kolega ted resi problem s generovanim vystupu v PDF z Oracle9i Report
> Serveru tak, aby byly spravne cesky. Dostal se pres nejnemoznejsi
> managery Oracle Czech az k vyvojarum, ale jsou to Holandan, Dan, Spanel
> a Rek. Objevili nekolik zasadnich bugu, kvuli kterym to v nasem
> prostredi jeste dlouho fungovat nebude. Vyvojari z Oracle to uznavaji,
> v jejich oficialni evidenci se objevily,

To se da aspon povazovat za male plus, takze casem se to treba vyresi,
nekteri by to prohlasili za vlastnost na ktere nekteri zakaznici
treba trvaji. :-)

> ale vsichni lide z Oracle Czech, nejvyssim sefem pocinaje a posledni
> uklizeckou konce jsou schopni se do krve hadat,
> ze neni zadny duvod, proc by se nemohly Oracle9i Forms & Report Servers
> nasadit v Cesku do produkcniho prostredi.

To se da take pochopit, je to prenasec krabic placeny za mnozstvi
prenesenych krabic!

> Ten format zapisu ceske meny je jenom drobna kosmetika.

Ono tam toho bude vic, kdyz jsem jen tak preletl definice trideni,
tak jsem ani nepostrehl nejake nase lahudky (jako treba ch),
ale mohl jsem se do toho blbe divat.

	Majkl