MySQL + phpMyAdmin

Milan Roubal roubal na mironet.cz
Středa Duben 2 15:28:02 CEST 2003

DD

>podle dokumentace kterou jste jistě pozorně četl to jinak nejde
>k LOAD DATA INFILE potřebuje práva FILE a pokud mu je z bezpečnostních
>důvodů, nechcete logicky dát, nemůže tento způsob LOADu používat.
>Napište mu jednoúčelový PHP script který z CSV data načte a vloží do DB je
>to na pár řádků

Ano, dokumentaci jsem cetl, ale nebylo mi z toho vubec jasne jak to obejit.
Vubec nechapu proc to uz tahle nedela samotny phpMyAdmin - co by bylo
spatneho na tom kdyby se tam primo ten soubor precetl v tom php ktere to
tam posila a importoval misto toho aby ho z filesystemu cetlo mysql?
Je tam nejaka bezpecnostni nevychytanost kterou jsem prehledl?
    Zdravi
    Milan Roubal