JDBC a notify/listen

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Čtvrtek Duben 3 14:06:34 CEST 2003

	V trigeru muzete volat funkci, ktera muze byt 'implementovana' v
libovolnem jazyce => i Java, pak bych videl jako nejlepsi RMI, ale
podotykam, ze moznosti NOTIFY, LISTEN neznam, treba na jednoduche veci to
staci... - jako prilis robustni mi to neprislo.