JDBC a notify/listen

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Čtvrtek Duben 3 16:35:17 CEST 2003

	Jenze, to je furt 'aktivni' cekani z klienta (musim polozit dotaz) -
zhruba jako kdyz bych cekal v cyklu na klavesu - dneska jsme snad uz s
notifikacemi jinde..

> From: Zíka Aleš, Ing. [mailto:Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz]
> 	Opravdu, domnivam jsem se, ze muzu volat pouze
> proceduru ulozenou na
> serveru a tam je mnozina pouzitelnych jazyku dost omezena?

	Pozor - Vy mluvite o vlozene procedure, tech jazyku je skutecne
mene. Ja mluvim o implementaci funkce - ta pri dodrzeni patricneho Interface
muze byt skutecne v cemkoli (je to v podstate 'knihovna' dynamicky
prilinkovana)...

	Jinak to RMI (Remote Method Invoking (?))  je nativni cesta v Jave,
jak volat vzdalene metody - urcita implementace stareho RPC (Remote
Procedure Call - rovnez od Sunu) ze 70. let...