fulltext v mysql

Michal Konecny michal.konecny na medianet.cz
Pátek Duben 4 09:09:28 CEST 2003

Preji pekny den,

> 1 otázka: když dělám index v phpmyadmin ten fulltext tak se tam dá
> nastavovat velikost. Nevíte k čemu to je?
:)) Nevim, ale pokud nechate implicitni velikost indexu 1 tak se brzy
dockate zhrouceni cele tabulky - alespon takova je moje osobni zkusenost,
staci tam pridat a smazat par zaznamu. Davam 255 a je to OK.

> 2 otázka: když mám v db např. slovo "pocitac" a dam hledat pocitac, tak je
> to ok, pokud dam hledat poc nebo pocit, proste necele slovo, tak to
nenajde
> nic
Pokud je mi znamo, tak MySQL ve verzi < 4 neumi vyhledavat casti slov pomoci
fulltextu.

Michal Konecny