Ruseni tabulek na Oracle bez chyby

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Středa Duben 16 17:01:43 CEST 2003

Honza Pazdziora wrote:

> Muzete udelat drop a obalit ho osetrenim vyjimky, neco jako
>
>         begin
>           execute immediate 'drop table jmeno_tabulky';
>         exception when others then
>           null;
>         end;

Prusvih je, ze to uz je PL/SQL. Tam lze principialne resit cokoli
potencialne
nekonecnym mnozstvim alternativ. Ale neni to uz proste SQL.

Mozna bychom meli panu Stehulemu doporucit, aby se, kdyz uz si vytknul
za cil
napsat aplikaci, ktere je uplne fuk, zda jede proti M$ SQL nebo Oraclu,
aby
se co nejvice drzel SQL standardu a nespolehal se na ruzne extenze,
ktere
jsou jednak prudce rozdilne a jednak by dopredu pocital, ze napr. drop
tabulky
nezvladne udelat na jedno volani databaze, ale na dvoukrokove (SELECT a
pripadny
DROP), nebo aby pouzil nejake unifikovane rozhrani typu JDBC, DBI atd.

						Jan Serak