Ruseni tabulek na Oracle bez chyby

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Čtvrtek Duben 17 08:57:33 CEST 2003

Pavel Stehule wrote:
> Diky za rady :->, nize zminene principy jsou mi zname, proste jen, pro tu
> prkotinu co delam, jsem si chtel usetrit praci. Bohuzel SQL jeste neumi
> vyjimky, tj. zrus tabulku, a jestli je chyba, ze tabulka neexistuje, tak
> pokracuj dal. Pravdepodobne se to necha vyresit na urovni ODBC za
> predpokladu, ze obe databaze mi budou hlasit stejnou chybu.

A co takhle to udělat tak, že tabulku dropnete a případné chyby budete
prostě ignorovat? Oracle sám tuto strategii často používá. V dokumentaci
pak napíše, že při kontrole logu tyto chyby máme ignorovat.

--
Vladimír Náprstek
mail: vladimir.naprstek na scplyn.cz