SOLVED - jak se to vezme RE: Jeste jeden poznatek k tem zonam

Martin Kavalec kavalec na vse.cz
Pondělí Duben 28 19:57:13 CEST 2003

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Navic jak jsme zjistili, do roku 1902 nejsou TZ vubec, v roce 1970
> je modifikace (+01, +02 na 1.4.), dalsi nastala nekdy kolem 1995 - aneb
> story jak Win95 do dnes dle "novych" pravidel spatne nastavuji prechody
> CET/CEST...

Zrejme podle toho, jestli jsou v zoneinfu dostupne informace, o tom, kdy
se jak menil cas. (kdyz jsem si to chtel vyzkouset na prikazu date,
zjistil jsem, ze linuxove date je na tom jeste "lip", datum pred
1.1.1970 zkratka odmitne, jako neplatne :)

Vysledek je asi kombinaci faktoru
- jak si pg v dane verzi interpretuje string, ktery neobsahuje informaci
o casove zone (UTC/lokalni)
- jak se v dane verzi resi chybejici udaje ze zoneinfa (pri interpretaci
vstupu, pri zobrazeni vystupu) (pg se zrejme snazi pouzit casovou zonu
prislusnou danemu mistu a datu, pokud to ale bylo davno, v zoneinfu
chybi udaje)

SET TIME ZONE 'UTC' by melo vsechny tyto prevody vyradit
(nebo obecne UTC+-neco)

zdravi
martin