heya

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Srpen 1 14:34:56 CEST 2003

Kluvanek Martin wrote:
: SPAM!
: Neviete nahodou kde sa daju kupit tie spravne materialy na WOODOO?
: Predstava ze by som pichal 10cm spendliky do voskovych figuriek
: spammerov ma zacina pomaly ale iste zahrievat na mojej ciernej dusi.
: (Z vosku tece rew ohen plapola a masicko sa skvari, obet kvili a jaci v
: hroznych bolestiach)......
: Aaaaachhh aka to krasa...

	Vydrzte. Tento tyden jsem do konference linux nasadil pokusne
SpamAssassin - pokud se osvedci, dam i do ostatnich konferenci na linux.cz.

-Y.

|__ If you want "aesthetics", go play with microkernels. -Linus Torvalds __|